15 Eylül 2009 Salı

bir lisan, bir insan

terminatör türk, blogumuz üyelerinin eski, ama blogun yeni gözbebeklerinden olacak bir şahıs. sadece vurucu malzemeler bulmak adına, onu en güzel zamanına kadar bekletmeyi planlıyoruz. bu süre içinde ise, şöyle bir ucundan koklatıp sizi merakta bırakmak boynumuzun borcu.

not: kara qızla günlerdir konuşamıyorum, ne kadar üzülsem az.

not2: gene anket cevaplarınızı hiç beğenmedim, madem bu kadar mantıklısınız burda işiniz ne anlayamıyorum. neyse, yakında yeni anketle karşınızdayız. au revoir

3 yorum:

  1. ya ışıl bu benim de dikkatimi çekti.

    YanıtlaSil
  2. ışıl bende daha güzeli var annem
    onu yolluyorum şimdi sana msnde

    YanıtlaSil
  3. when the ball dropped to you, what went through in your head first sorusuna verdiği "i dont know" cevabıyla beni benden alan milli futbolcumuz braveheart tuncay'ı da unutmamak lazım.

    YanıtlaSil