8 Eylül 2009 Salı

boşanmak hiç bu kadar güzel olmamıştı


her ayrılığa histerik tepkiler veren sayılı ruh hastalarından biri olduğumu itiraf etmek zorundayım ama neredeyse hergün boşanmak istemiyorum izliyorum ve yalnız olmadığımı açıkça görüyorum. fakat doğrusunu söylemek gerekirse, ayrılığı bir kutlama havasında yaşayanlara imreniyorum.
her geçen gün hayat görüşümü biraz daha genişleten milliyet fotogaleride, bugün de boşanma pastalarıyla boşanmalarını kutlayan şendullarla karşılaştım.
gerçekten bu insanlar, bence eli öpülesi, yollarına çiçekler dökülesi insanlar. ben de ilk milyoner kocamdan boşandığımda aynı pastadan ve aynı halet-i ruhiyeden rica ediyorum.
tek bir farkla, gelin mankeni, mavi louboutin ayakkabılarının topuğuyla damadın kafasını ezsin, bu kadar. çok birşey değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder