3 Eylül 2009 Perşembe

Abla Düşmanı Küçük Kız.




Ablalarından nefret eden küçük kızın vidyosunu büyük bir kısmınız izlemiştir. İzlemeyenleriniz için buyrun link ; abla düşmanlığı:D:D:D.
Ben çoğunuzun aksine çok sevimli buldum kızı. Büyük çocuk nefretime rağmen bu kızın gerçek bir sempatik velet olduğunu kabul etmek zorundayım. Tam bir çocuk olma sendromunda. Harika. Beğenimi toplayan bu kızın Facebook unu buldum (zor olmadı aslında vidyoda etiketliydi) ve ekledim. Hemen kabul etti. Böylelikle daha da gözüme girdi. Hemen profilini incelemeye başladım. önce profil fotoğraflarına baktım. Gayet şeker bi kız. Daha sonra da "Bilgiler" bölümüne tıkladım. Üye olduğu gruplar beni oldukça şaşırttı.

..SeveN KarşıLıK GörmeZ.., cCc ÜLKÜCÜ ŞEHİT CENGİZ BAKTEMUR cCc, merveyim mervesin merve.., peNdiK KaYnaRcaLı GeNçLeR, MêRvê Têkîn HâyRânLâRî =)), SınavLarda "Atmasyon" Yöntemini Benimseyen GençLik !
Seven karşılık görmez grubuyla ilgili ne söyleyeceğimi bilemiyorum ama ülkücü şehitin grubu daha da şaşırtıcı. Kendi ismiyle ilgili bir grup.. hadi bu normal. Kendi fan klübü de var ona da girmiş o da tamam. BU YAŞTA NEDEN SINAVLARDA BÖYLE ATMASYON YAPIYOR LİSEYE GELSİN ÖYLE YAPSIN HİÇ YAKIŞTIRAMADIM!

2 yorum: