15 Eylül 2009 Salı

bir keresinde param yoktu, 20 liraya razı ederek yatağa girebildim.

bu ülkeyi gerçekten çok seviyorum. daha saçma bir yerde yaşayamazdık herhalde. bu seferki gariplik ise, daha öncekilere hiç benzemiyor. 5 yıllık karısının, cinsel ilişki için her seferinde 40 lira istemesine dayanamayan koca mahkemeye başvurmuş. sizce de harika değil mi?

"bir keresinde param yoktu, 20 liraya razı ederek yatağa girebildim." demiş beyefendi ifadesinde. en çok tuttuğum bölüm bu oldu.

şimdi hesaplıyorum, ayda 10 defa olsa, 400 ytl eder. (5 yıldır evlilermiş, yaklaşık olarak 20.000 gibi bir rakama tekabül ediyor. evet hesapladım. adamın da zararı hiç azımsanacak düzeyde değil. neyse..) normalde evlilik kurumunun gerekliliklerinden ötürü para alınmayacak bu eylem için ayda 400 ytl genede hiç az bi para değil. bence çok akıllıca. tabi gene de ben olsam viziteyi daha yüksek tutardım, kadın kendine haksızlık etmiş. ama şu da varki, mozaikli yüzünden ötürü pek bir fiyat biçemiyorum kendisine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder