21 Ağustos 2009 Cuma

satanizm

(kral isimli kişi dj erciktir, bilginize)

Işıl

ercik esasında

bunu söylesem daha iyi olucak

şimdi düşündüm de

yani bilmen gerek

kimle konuştuğunu

02:40Işıl

ercik

orda mısın

bak bu sana söyleyeceğim şey

cidden mühim

ordaysan ses ver

02:57Kral

buur

buyur

ışıl

02:58Işıl

ercik az önce neden o kadar terslendim biliyo musun oruç mevzusuna

02:58Kral

niye

02:58Işıl

biliyorum biraz şok edici olucak ama

şimdiden söylemek en doğrusu

ben satanistim

02:59Kral

şaşırdımı

sandın

:):)

02:59Işıl

nasıl yani tahmin etmişmiydin

02:59Kral

her halınden belı be ışıl

ama sevecen bisin

oyle olsanda

umrumda değil

reikikicimisin

o taraftanmısın

butaraftanmısın

benım ıcın kişilik onemlı

03:00Işıl

ercik, leşlerim var benim

03:01Kral

forza dalga

gec dalganı

03:01Işıl

ne alakası var ya

03:01Kral

herzaman geciyon dalga

aalıştım

03:01Işıl

ya bi insan neden satanistim derki

03:01Kral

yüzüme kaşıda soylemıştın

03:01Işıl

bu güzel bişey mi

03:02Kral

hatırlarsan

neyaptın

adamı vurdun

03:02Işıl

3 sene falan oluyo, bi kızı kurban ettik.

kimse anlamadı evsizdi zaten

03:03Işıl

ailem sonra kliniğe yatırdı beni

2 sene falan orda kaldım ben

o kadarını kaldıramadı bünyem

03:05Kral

yapma be

anladım

ışılım

garibim benım

(L)

03:06Işıl

sana güveniyorum sen bu sırrı saklarsın

03:08Kral

tabiki ışılım

kurbancım

03:08Işıl

sağol

çok sağol hem de.

03:12Kral

icinde şeytan olabilirmi

03:13Işıl

şeytan hepimizin içinde

03:14Kral

emily rosum benım

03:15Işıl

ercik dalga geçme lütfen

03:16Kral

tmmıo bitanem

03:22Işıl

teşekkür ederim

bu olay benim için çok önemli

kimseyle paylaşamadığım bi sır oldu yıllardır

03:28Kral

profildekı adam kım

03:28Işıl

ömer

03:28Kral

ışıl yoksa

odamı hedefinizde

03:29Işıl

hayır o değil, ben bir daha yapamayacağımı söyledim

artık karışmıyorum

ama münevver karabulutla bağlantıları var mesela bizimkilerin

onu biliyorum

polis bu olayı gizliyor halk paniğe kapılmasın diye

sanılandan çok daha fazlayız çünkü

03:30Kral

hadibe

03:30Işıl

evet, üniversite öğrencilerinin üçte ikisi

kesinlikle bizden

çevrende de emin ol tahmin etmeyeceğin insanlar var bu şekilde

ama kötü değiliz biz

karıştırmayalım

03:31Kral

senı bı kutsarım

03:31Işıl

sadece iyi olmak gibi bi zorunluluğumuz yok

03:31Kral

düzeltirim

senı

hele bı geleyım ankaraya

03:31Işıl

sen benim yanımda ol ercik

omuzomuza yürüyelim

03:32Kral

hadasdlaşi

anlıyom canım

senı severim ben

03:32Işıl

gülüceksen konuşmayalım.

03:32Kral

ama

03:32Işıl

sen bilirsin.

03:32Kral

eğer o yoldaysan

iyi yol değil

03:32Işıl

nerden biliyosun

03:36Kral

aşkım benım

düzelir herşey

yakında

hele bi geleyım ankaraya

03:37Işıl

ercik herşey gayet düzgün

bak seni kandırmıycam

ama bilmen gereken bişey daha var

ben kadınları tercih ediyorum

sen ve ben beraber olamayız

çıkar bunu aklından

seni üzdüm daha fazla üzmek istemiyorum


devamı gelmedi, kahroldum.

3 yorum:

  1. KJSAHLKDJALKSJDALSKDJALKSJDLKASJDLAKSJDLKASJDLKASJDLKASJUWIEPOQIWEPOQIWEPOQIKİDLASŞAS
    AY BAYILDIM.

    YanıtlaSil
  2. iki sorum var, hazırsan soruyorum ;
    ikinci bölüm ne zaman yayınlanacak ve 'hasta oldum' zamazingosunu göremedim, lütfen bu sorulara cevap istiyorum.

    askljgalkjsgdjkasukkytaoakıawuvkauwafıutakbfıueabwynıwefaııu

    YanıtlaSil