30 Ağustos 2009 Pazar

ÖPÜŞMEYE HAYIR






facebook'ta en son kelebeklere karşı kurmuş olduğum "kelebekler orospudur" grubunun yeterince saçma olduğuna kanaat getirmiştim, taki "Millet öpüşmeyi aşk sanıyor,biz sevdiğimizin gözlerine bakmaya kıyamazken!!" grubunu görene kadar. başta aşkın değerinin düşürülmesine karşıt tırt bir facebook organizasyonu gibi görünse de, incelediğimde, esasında bu insanların öpüşme karşıtı olduğunu keşfettim. bence kesin dişlerini fırçalamıyorlar, hepsi bundan. başka bir sebebi olamaz. mesela bakın, ben dişlerimi fırçalıyorum, o yüzden de böyle bir sorunum yok. sırf plus and white almak için 2 haftada bir watsonsa gidiyorum.

neyse efendim, yaklaşık 8.500 kişinin bulunduğu bu öpüşme karşıtı grubun resimlerine bakarken farkettim ki, bu canlılar sadece öpüşmeye değil, emolara da karşı. öpüşmekle emoların bağlantısı nedir bana sormayın, zira belirttiğim gibi, ben öpüşme karşıtı falan değilim. tabi tek bağlantısını kuramadığım fotoğraf bunla sınırlı değil, bunun dışında da bir hayli mevcut. bakmanızı tavsiye ediyorum. gerçi yukarda da bir kısmı mevcut.

bunun haricinde, çok enteresan teoriler ortaya atılmış grubun duvarında
mesela özlem esmer bebeq demiş ki: "bndeN once öpüLmüş dudakLarda baNa daiR cümleleR aRamamm ben !"

ve gene demiş ki: "ask sevgılını dudagndan opmek kdr ucuz ve basıtse bende o askı satacak kadr serefsızım :D"

ve GENE DEMİŞ Kİ: "KüçüKKen DeRLerdi ya..KaLbin YumRuğun KaDardır Diye..İnanmazDım BüYük sevqiLer nasıL sığar diye Sorardım kendime..EveT hakLıymıssın aNNe..İnsan o kaLbi doLduracak KaDar BiLe sevgiYe sahip değiLmis.." (ne alakası var, inanın ben de bilmiyorum.)

ama ömer açıkalın, daha da kesin bir kanıya varmış: "sevgilisiyle öpüşen kişi. sevgilisini sevmiyordur..."

deli rüzgar da farklı birşey söylememiş ama, sırf kulağınıza küpe olsun diye bunu da koymak gereği gördüm: "Aşk söz ile başlar. Dudak ile beslenir. Dokuz ay sonra da; baba diye seslenir !"

azerbaycan'dan ramazan karadağ ise, genç kızlarımıza şöyle seslenmiş: "Bayanlar size erkeklerin hiç hoşuna gitmeyecek bir tüyo.... erkek gercekten sevdigi kızı bıle optugu anda o ılıskı orada bıtmıs demektir . siz siz olun asla yaklaştırmayın yoksa hep kullanılırsınız :) ama buna coktan razı olanlarda cogunlukta malesef.... gerçek bu"

deli rüzgar bir kez daha çıkışmış: "sewdiğimn kıs benden öle bişey isteyemes çünkü kabul etmecemi bilir öpüşmek felan bize göre deil"

beytullah keş ise şifreli bir mesaj göndermiş, el-kaide'ye gönderildiği tahmin ediliyor hala çözülmeye uğraşılmakta: "DaLga oLan Kızlarr Erkeklerde napsn Sorf Yapıo...Durgun Suda Sorf Yapanı görmedim Ben Hiççç..."

onur başkan ise fanatik bir öpüşme taraftarı: "öpüşmekte iyi yaa öpüşün öpüşün çekinmeyin aşk öpüşürken daha güzel :D"

barancan özkan'ın perspektifine ise diyecek yok, kanaatimce en doğru düşünceler bunlar:
"İçTiqim Şarap OLsun Çektiqim EsRaR oLsun Sevdiqim Kız MüsLümcüyse ßu Can Ona Fefa oLsun.."

"DinLe Beni [ SoSyeTe ] Güzeli , SiL O Düşündeki Ki [PezEvenkLeri ], Sanmaki Mekansız KaLıR Bu Masum [ SeRseRi ]"

"EqeR ßir qun oLurSem M€zarima qraVatLi qaVatLar DeqiL [ ßenimLe EsRaR Ceken Arkada$Larim qeLsiN ]"

ali can kırımlı ise, olayı yanlış anlamış: "aşk gözünün içine bakıp yalandan seni seviyorum demek değil gözlerinden kaçıp diyememektir... bence.."

ibrahim ilik sonundaki çokça l harfi ile ciddiyetini gözler önüne sermiş: "Aşkı Kalbinle Yaşamalısın Dudakların DeiLLLLLLL..." bunu ciddiye almayanı çarparlar bence. ibrahime dikkat, sakın öpmeyin!

tuğba katırancı'yı ise buraya koyma ihtiyacı duydum, çünkü anlayamadım ne yazdığını: "ßu dNya ßiR sıNaWsa aŞk eN zoR soRusu bHéNCé..éN taRiF ediLmeSi zoR oLaNı.. éN üzENi.. ..éN aqLaTaNı..ßu dNyaDa iNsaNLaRdaN snRa eN köTüSü.. wé eN ''EN''i.."

hercaimsin hercai isimli arkadaş ise, neden bilinmez ama isyanlarda ve tabiki gene konuyla alakasız: "HaYaT bUySa ÜsTü KaLsIn !!..."

ve bunların hepsini eleyip buraya kopyalarken farkettim ki, benden bu kadar. 8500 kişiye de bakamam. buyrun kendiniz bakın. YETER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder