27 Ağustos 2009 Perşembe

ramazan davulu niyetine, GECELERİN EFENDİSİ






öyle bir facebook listesine sahibim ki, ya listemdeki herkes başından beri garip, yada gün geçtikçe garipleşiyorlar. ama kabul de etmem gerekir ki, güzel malzemelerle çıkıyorlar karşıma. yancılık yapmayı da seven bir insan olduğumdan, gördüğüm anda çalmakta bir sakınca görmüyorum.

evet sevgili konuklar, bugün yapacağımız yemeğin adı reşit garan. kendisi cizre yöresine ait. tadı damağınızda kalacak, bundan yana en ufak bir kuşkum yok. oryantal öğelerle süslenmiş, bir romantizm yumağı reşit. artık facebook sayesinde fastfood olarak anabileceğimiz (ve bu yüzden de tarifini vermeyi gereksiz bulduğum) lö opera dö la banyö ismail'in photoshopa uğramış hali sanki biraz. bol çiçekli, doğalı moğalı, bol özlü sözlü, bol sitemli. bolca "sevenler gece ölür", "beni bir tek sen anladın, sen de yanlış anladın" vb tadlar damağımıza çalınacak, şüpheniz olmasın.

bol malzemeli, damakları şenlendirecek şerbetli bir tatlı reşit. ramazan sofraları için ideal.

MALZEMELER

  • Hobiler: BIRCOKSEY.............♥ ♥
  • İlgi Alanları: HERSEY.............♥ ♥
  • Sevdiği Müzikler: HER TUR MUZIK.............♥ ♥
  • bunları karıştırın, üstüne siyasi görüşe ♥ ♥ realite ♥ ♥ , dini görüşe ♥ ♥ ISLAM ♥ ♥ 'ı ekleyin. küçük aşk BÜYÜK ADAM'la da demlenmeye bırakın. 20 yıl roj tv eşliğinde bekleyin. hazır.

    ama eğer diyorsanız ki "yok efendim bu çok zor, zira ben gerizekalıyım, anlamadım, daha açık bir tarife ihtiyacım var", buyrun sizi burdan alalım.


    *ayrıca dr.jekyll ve ben sizlere çok sinirliyiz. bu ne biçim bir oylama?! allah rızası için biraz kendinize gelin, bizi delirtmeyin.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder