30 Kasım 2009 Pazartesi

şişkoyum ve kendimle röportaj yaptım.

mrs. baros nickli, şizofren olduğuna inandığım, çok enteresan bir kızın bloguyla tanıştım dün. hanımefendi ercik tadında olmasa da kendi çapında bir internet celebritysi, zira yaklaşık 600 küsür fanı olması lazım facebook'tan kontrol ettiğim kadarıyla. fazla scene queen tadında olsa da, taş olduğuna dair bi yanılsamaya uğratıyor insanı, zira aldığımız duyumlara göre gayet şişkoymuş. zaten şişko, ergen veya çirkin olmayan kızlar maça gitmez. maç nerden çıktı diyeceksiniz? aha da burdan diyip, kendiyle yaptığı röportajı size eksiksiz takdim ederim.

* Bloguna neden bu ismi verdin?
The Cupcake Parade benim eskiden kullandığım, içinde 'cupcake' geçen bir nickten geliyor esasında. Şimdilerde nasıl 'Baroş' diye geçiyorsa ismim o zamanlarda 'kapkeyk' derlerdi. Blogumda benim her türlü yönümü gördüğünüz içinde bu ismi uygun gördüm.

* Blog yazarken star tribiyle istediğin,olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
Kesinlikle yok. Eğer öyle olsaydım çok kasıcı, sıkıcı olurdum.

* En son satın aldığın garip şey?
Garip şey alma huyum yoktur.

* Şeker gibi olduğun anlar?
Yemek yedikten sonraki anım. Beni her daim mutlu, huzurlu, sevimli görmeniz için yemek yedirmeniz lazım. Bu nedenle 300 kilo olmam yakındır.

* Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?
Senin gibi güzel kızın nasıl sevgilisi olmaz?
Dikkat edildiğinde bu sorunun çok mantıksız olduğunu anlayabilirsiniz.

* Seksin sendeki rengi?
Bilenlere sorun.

* Aynaya bakınca gördüğün?
Kendine aşık kız. Bu kadar.

* Kendini okutan blog dediğin?
Bir şeyden bahsederken o konuyu gereksiz uzatmayan bloggerlar favorimdir. Her zaman az ama öz yazanlar tercihim. Ayrıca sürekli güncellenmesine de dikkat ederim. Sayfalarının renkleri ve düzenleri de önemli elbette. Fazlasıyla çarşamba pazarına benzeyen bloglardan kaçıyorum.

* Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?
Galatasaray maçları (:

İkinci mim de sevgili Elizaphelia'dan gelmiş.

* En sevdiğiniz 3 çiçek ismi ?
Yasemin, açelya, kamelya

* Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz ?
Hayalim yok . Çok ciddiyim. Bıraktım bakalım nereye gidiyorsam gideyim modundayım bu aralar.
O nedenle yannış zamanda geldi bu soru karşıma.

* En sevdiğiniz ve sevmediğiniz 3 huyunuz ?
Sevdiklerim;
açık sözlü olmam, kendi fikirlerimi çekinmeden herkese söyleyebilmem, kendime güveniyor olmam.

sevmediklerim;
umursamaz olmam, kimseyi takmamam, düşüncesiz olmam.

* Gıcık olduğunuz 3 hareket ?
Yeni tanıştığım insanlardan fazlasıyla samimi sözler ve hareketler görmem.
Yapmadığım yada söylemediğim birşey için sen yaptın sen söyledin diye üzerime gelinmesi.
İnsanların bana karşı tanımadan etmeden ön yargılı olmaları, olur olmadık konuşmaları.

* Bu benim bugüne kadar olan en kara günümdü. Dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündüğünüz olay ?
Böyle birşey olmadı. Umarım olmazda.


orjinal link için, burdan.

benim kendimle özentilikten yaptığım röportaj içinse, burdan.

lan yalnız şaka maka, kızın 400 izleyicisi var, BU MUDUR ADALET

1 yorum:

  1. mimin ne anlama geldiğini bilmiyorsun sanırım. röportaj değil o mim. bloggerlar bi konu belirleyip birbirlerini mimlerler. insanları yaftalamadan önce bir araştır.

    YanıtlaSil